Експертний клуб

Олександр Коваленко: санкції, ракети та кореляція

Як Росія, що перебуває під санкціями, використовувала західні технології у своєму ВПК.

Видання The Wall Street Journal, спираючись на дані ГУР МО України, опублікувало матеріал, присвячений тому, що іранські БПЛА на 70% складаються з іноземних комплектуючих, зокрема виробництва США.

Потрібно ж, яка сенсація! А хіба хтось сумнівався в тому, що країна, яка перебуває під санкціями десятиліттями, змогла випускати подібні пристрої, використовуючи виключно внутрішній потенціал? Свою думку висловив військово-політичний оглядач групи «Інформаційний опір», Олександр Коваленко.

Скажімо так. В Україні ніхто в цьому не сумнівався, адже ми з 2014 року спостерігали за тим, як Росія, що перебуває під санкціями, використовувала західні технології у своєму ВПК.

Наприклад, французька компанія ECA Group протягом кількох років постачала безекіпажні катери Inspector Mk 2 та підводні апарати протимінної оборони Seascan Mk 2 російському АТ «Середньо-Невський суднобудівний завод», що знаходиться під санкціями США та ЄС!

Французькі комплекси Inspector Mk 2 від ECA Group були інтегровані та застосовуються протимінними тральщиками ВМФ РФ проекту 12700 «Олександрит».

Російські винищувачі Су-30СМ оснащувалися індикаторами лобового скла (ІЛС) виробництва французької компанії Thales HUD 3022.

Російський ударний БПЛА середньої дальності «Оріон» оснащений австрійською силовою установкою Rotax 914 потужністю 86 кВт виробництва компанії BRP-Rotax GmbH & Co KG, яка є дочірньою компанією канадської Bombardier Recreational Products.

Оглядово-прицільна гіростабілізована оптико-електронна система (МОЕС) даного безпілотника, розроблена російською компанією НПК СПП, створена на базі Argos, виробництва DS Optronics, розміщеної в ПАР і є «дочкою» Airbus.

Також, австрійська компанія Diamond Aircraft Industries не лише постачала, а й локалізувала виробництво на території Росії легких літаків DA42M-NG, які використовуються для потреб ФСБ.

Російські вертольоти Ка-62 як силові установки використовують французькі турбінні двигуни Safran Helicopter Engines Ardiden 3G, редуктори і трансмісію несучого та хвостового гвинтів виробництва австрійською компанією Zoerkler Gears GmbH & Co, та й загалом, цей вертоліт, створюваний, у тому числі для російських силовиків, більш ніж на 50% із іноземних комплектуючих.

Дивно, але навіть екіпірування у російського спецназу часто-густо іноземне, за стандартами НАТО, що називається. Зокрема, ЦСП ФСБ екіпіровані практично повністю, так само як і армія США.

ГК «Калашников» виробляв надувні човни з жорстким корпусом DS-RIB 450 і DS-RIB 530, розроблені на «Рибінській верфі», але використовують для корпусу матеріал Drop stitch, виробництва французької компанії Orca як і чотиритактні двигуни Mercury.

Так звані гіперзвукові ракети Х-47М «Кинжал» мають у своєму складі понад 130 іноземних комплектуючих, зокрема інтегральні мікросхеми у них із США, компанії Analog Device.

А про те, що практично всі російські БПЛА цілком і повністю зібрані із запчастин іноземного виробництва вже знають усі. Наприклад, БПЛА «Гранат» оснащений японською камерою Canon, його електронна начинка виробництва американських компаній Intel Corporation і Pulse Electronics, двигун чеської Model Motors і навіть американський акумулятор від MaxAmps. -860. Також вони використовують 32-бітний мікроконтролер швейцарської компанії STMicroelectronics і так далі, так далі, так далі.

Власне, Іран Іраном, а що там щодо Росії та взагалі питання про жорсткість дотримання санкцій?

Коментарии

Последние

Найактуальніші новини та аналітичні матеріали, ексклюзивні інтерв'ю з елітою України та світу, аналіз політичних, економічних та суспільних процесів в країні та за кордоном.

Ми на мапі

Контакти

01011, м. Київ, вул. Рибальська, 2

Телефон: +38-093-928-22-37

Copyright © 2020. ELITEXPERT GROUP

To Top