Китайський виробник акумуляторів CATL заявив, що розробив нові матеріали для літій-іонних акумуляторів, які різко підвищать ефективність заряджання електромобілів, особливо в умовах сильного холоду.
Ву Кай, головний науковий співробітник компанії CATL, заявив на форумі в Шанхаї, що компанія, найбільший у світі постачальник акумуляторів, розробила нові електролітні матеріали, які можуть різко підвищити ефективність заряджання сучасних літій-іонних акумуляторів.
Ву не уточнив, як саме CATL вдалося досягти покращеної продуктивності батареї, яку він описав. Він сказав, що новий електроліт може забезпечити підвищення ефективності на 50% при температурах до — 20 градусів Цельсія.
Зимовий період року є проблемою для електромобілів, оскільки холод уповільнює реакції всередині розчину електроліту, необхідного для передачі заряду між двома електродами батареї. В холодних умовах акумулятору також доводиться виконувати додаткову роботу з нагрівання електромобіля, що ще більше знижує запас ходу авто.
Проте вже цього року CATL зможе розпочати масове виробництво батарей, здатних забезпечити 400 кілометрів запасу ходу із 10-хвилинною зарядкою. Компанія прагне скоротити час зарядки до п’яти-сім хвилин для того ж запасу ходу.
Автовиробники та деякі постачальники прагнуть розробити твердотільні батареї, які забезпечать більшу потужність та збільшений запас ходу. Очікується, що ці батареї, які зараз перебувають на стадії випробувань, залишаться дорогими протягом багатьох років.
Минулого місяця компанія Toyota заявила, що подолала проблему із довговічністю твердотільних батарей, яка прокладе шлях до виробництва вже у 2027 році. Компанія заявила, що зможе вдвічі знизити вартість та вагу цих батарей та забезпечити час зарядки 10 хвилин або менше.
Щоб завжди бути в курсі найважливішого, читайте нас у Telegram