Mercedes-Benz Trucks презентував електричну вантажівку. Вона здатна здійснювати перевезення на великі відстані, і очікується у продажу наприкінці 2023 року, повідомляє Bloomberg.
Електрична вантажівка обладнана акумуляторним живленням Semi, що є останнім кроком у загостренні гонки за декарбонізацію дорожньої логістики.
Модель eActros 600 може проїхати 500 кілометрів (311 миль) на одному заряді, перевозячи до 22 тонн вантажу, повідомили у підрозділі Daimler Truck Holding AG.
Акумулятор транспортного засобу може заряджатися від 20% до 80%, порогове значення, яке вважається найкращим для підтримки терміну служби акумулятора, за 30 хвилин за умови, що клієнт має доступ до зарядного пристрою потужністю один мегават, повідомляє компанія, що еквівалентно електроенергії, необхідної для живлення близько 1000 будинки.
Електрифікація великовантажних транспортних засобів є однією з найбільших перешкод на шляху до екологічного транспорту.
Відсутність зарядної інфраструктури залишається основною перешкодою для впровадження, навіть незважаючи на те, що близько 60% вантажних маршрутів у Європі коротші за 500-кілометровий діапазон eActros 600.
За словами головного виконавчого директора Mercedes-Benz Trucks Карін Родстрьом, eActros 600 коштує приблизно вдвічі дорожче, ніж його дизельний аналог, — це високі ціни, хоча в експлуатації він дешевший, ніж звичайна вантажівка.
В інтерв’ю Bloomberg Television Радстрьом сказав, що створення мереж зарядки є невідкладним наступним кроком, щоб гарантувати, що транспортні та логістичні фірми, які використовують електричні вантажівки, зможуть виконувати цю роботу.
«Це найскладніша частина рівняння» для клієнтів, сказав Радстрьом. За її словами, вантажівки з водневими двигунами також будуть частиною декарбонізації вантажних перевезень.
У зв’язку з посиленням норм щодо викидів найбільші виробники вантажівок регіону працюють разом над розбудовою мережі зарядних станцій. Минулого року Європейська комісія схвалила створення спільного підприємства Volvo, Daimler Truck і Traton, яке планує інвестувати 500 мільйонів євро (527 мільйонів доларів) у створення 1700 зарядних станцій по всій Європі в найближчі роки.
Хоча зараз доступних зарядних пристроїв на мегават потужності мало, Європейський Союз висунув цілі щодо розширення інфраструктури зарядки електричних вантажівок. Найпізніше до 2030 року правила вимагають, щоб основна мережа доріг ЄС була оснащена зарядними пулами кожні 60 кілометрів, щільність, яка повинна дозволити вантажівкам з акумуляторним живленням краще конкурувати з дизельними еквівалентами.
Щоб завжди бути в курсі найважливішого, читайте нас у Telegram