Агро

В Одесі знайшли шляхи відновлення морського бізнесу

Як підкреслив підприємець Олександр Селезньов, зараз фрахт коштує близько 100 доларів, тобто ці гроші недоотримує український виробник.

Вже більше місяця діє довгоочікувана «зернова угода» між представниками України, Туреччини, ООН та РФ. З того часу через порти Одеси, Південного та Чорноморська пройшло понад 1,5 мільйона тон зерна. Однак ці показники все ще непомірні з тогорічним експортом, адже у 2021 р. Україна експортувала 84 млн тон зерна.

Про це йшла річ на панельній дискусії “Наслідки російської агресії на всесвітню продовольчу безпеку”, учасниками якої були делегація парламенту Великобританії, дипломати зі США та представники Всесвітньої продовольчої програми. За запрошенням Агенції регіонального розвитку вони зустрілися з депутатами Верховної Ради України та представниками українського бізнесу.

 Одна з основних проблем в експорті продовольства річковими та морськими шляхами є контрольований Румунією Сулінський канал. Там зберігаються великі черги через малу кількість лоцманів, що працюють з суднами, тому в перспективі має бути розширена номенклатура вантажів, котрі експортуються цим “коридором».

Ще одна важлива проблема – це те, що технологія виробництва зерна в Україні застаріла і потребує оновлення. А через підняття цін на світовому ринку та подорожчання транспортування вантажів українські фермери недоотримають прибуток.

Як підкреслив одеський підприємець Олександр Селезньов, зараз фрахт коштує близько 100 доларів, тобто ці гроші недоотримує український виробник.

 «Річ у тому, що покупець платить ринкову ціну, і ці 100 доларів не отримують наші фермери. А при цінах, які стартували близько $120 на початку сезону — це прямі збитки наших фермерів. Тому якщо сюди зайдуть суди з добривами або сировиною для нашої промисловості, то ці гроші буде збережено і вони нарешті дійдуть до фермерів», – зазначив Олександр Селезньов.

Також, як розповів директор АРР Олексій Зленський, Агенції вдалося знайти інвесторів для розвитку морського бізнесу на Одещині. Зокрема, одна з інвест-компаній погодилась відремонтувати кілька терміналів у порту «Рені».

Зокрема, відновлення Ренійського порту дозволить розширити кількість експорту, що допоможе не тільки залежним у плані продольства від України державам, а й відновить нашу економіку. Адже через цей транспортний вузол проходить річковий, морський, автомобільний та залізничний транспорт.

 «Агенція регіонального розвитку Одеської області не може вплинути на війну, але ми можемо знайти інвестиції для розвитку морського бізнесу в регіоні. У нас вже дуже багато заявок від потенційних інвесторів», — зазначив Олексій Зленський.

Коментарии

Последние

Найактуальніші новини та аналітичні матеріали, ексклюзивні інтерв'ю з елітою України та світу, аналіз політичних, економічних та суспільних процесів в країні та за кордоном.

Ми на мапі

Контакти

01011, м. Київ, вул. Рибальська, 2

Телефон: +38-093-928-22-37

Copyright © 2020. ELITEXPERT GROUP

To Top