Статті

«Сьогодні можна одягатися повністю в українське» – в Одесі відбувся стилістичний бранч

Минулими вихідними, 9 липня, в Одесі відбувся стилістичний бранч від Labartkava Image Laboratory – «Українські модні сенси», на якому були представлені одяг, аксесуари та парфуми українських дизайнерів. Головна тема заходу – новий погляд на українських виробників дизайнерських речей, які продовжують працювати під час війни, та доводять, що сьогодні можна одягатись повністю в українське. Як трансформувалася українська мода із роками. Значення вишиванок як символів народу та сила кодів, які зашифровані у візерунках.

Організатор заходу, стиліст Олена Лабарткава-Верді, яка заснувала онлайн-платформу для українських художників United Ukrainian Unleashed ART, відкриваючи бранч зазначила, що навіть усупереч війні ми маємо продовжувати жити, працювати та підтримувати один одного.

«Я щиро дякую всім нашим партнерам за підтримку в організації, гостям – за участь у бранчі, а нашим воїнам ЗСУ – за можливість мирно працювати, розвивати та підтримувати наше, українське», — додала Олена.

Олена Лабарткава-Верді
Олена Лабарткава-Верді
Олена Лабарткава-Верді

Стилістичний бранч гостинно прийняв одеський ресторан Fratelli, який зібрав поціновувачів української моди Одеси.

Олена Лабарткава-Верді
Олена Лабарткава-Верді
Олена Лабарткава-Верді

Перша презентація була від Олексія Радяна, власника мережі парфумерних магазинів ЖАН. Олексій представив публіці парфуми «Червона калина», виготовлені у колаборації із Богданом Зубченком, з яким мережа співпрацює з 2009 року.

Олена Лабарткава-Верді
Олена Лабарткава-Верді
Олена Лабарткава-Верді

«Через деякий час після початку війни ми зрозуміли, що треба продовжувати працювати, творити, тому й виникла така колаборація з Богданом, яка народила українські парфуми «Червона калина», – розповів Олексій Радян.

Директор мережі ЖАН, Олена Смілянська розповіла про концепцію та створення духів «Червона калина» докладніше.

«Це був червень чи травень минулого року, коли ця відома пісня лунала всюди. Вона має давню історію – народилася як гімн січових стрільців, що надихала їх на боротьбу до перемоги, до кінця. Тому з назвою парфумів ми швидко визначилися. Наші ілюстратори розробили дизайн і почалася робота над ароматом. У саму лабораторію, де працював Богданом Зубченком, був приліт, але дякувати Богові все обійшлося і аромат був виготовлений», — розповіла Олена Смілянська.

Олена Лабарткава-Верді
Олена Лабарткава-Верді
Олена Лабарткава-Верді

Вона додала, що під час створення аромату автори хотіли передати в ньому запах України.

«Червона калина» – це запах волі, степу та трав, нашої розпеченої гарячої землі. Усі допоміжні речовини та олії, все вироблялося в Україні – це все, запахи нашої країни. На сьогоднішній день вся перша партія розпродана, і ми вже замовили наступну. Аромат «Червона калина» також був представлений в інших країнах. Він не про час, він про конкретний момент життя України», — додала Олена Смілянська.

Олена Лабарткава-Верді
Олена Лабарткава-Верді

Також на заході стиліст магазинів Apartment 13 Борис представив декілька речей українських дизайнерів, що виставлені в Київському та Одеському CONCEPT SPACE Apt.13, та розповів про особливості українського дизайнерського одягу та аксесуарів.

Олена Лабарткава-Верді
Олена Лабарткава-Верді
Олена Лабарткава-Верді

Відома одеська косметолог Алла Грабченко розповіла гостям бранчу про сьогоднішню науку краси в Україні та її філософію.

Олена Лабарткава-Верді

«Розмірковуючи про косметологію та її цілі, я зрозуміла для себе, що це не про красу, а про людську енергію та натхнення. Люди, які до мене приходять усі гарні, і вони хочуть зберегти свою природність, свої зморшки, бути доглянутими та впевненими. Це про відновлення та збереження, про любов до себе», – розповіла Алла Грабченко.

На її думку, зморшки для людини це не про вік, а про сенси життя. Косметологічна наука дозволяє сьогодні добре виглядати у будь-якому віці, головне – це правильне сприйняття себе.

«Найстаршій нашій пацієнтці — 87. У неї стільки енергії, що ми часом просто заздримо», — додала Алла.

На стилістичному бранчі від Labartkava Image Laboratory можна було ознайомитися з великим різноманіттям українського дизайнерського одягу, аксесуарів, парфумерії та косметологічних нововведень.

Олена Лабарткава-Верді
Олена Лабарткава-Верді
Олена Лабарткава-Верді
Олена Лабарткава-Верді
Олена Лабарткава-Верді

Резюмуючи, організатор бранчу Олена Лабарткава-Верді зазначила, що сьогодні українські дизайнери виготовляють весь спектр одягу та аксесуарів, які виставляються у найкращих бутіках світу:

«Сьогодні можна одягатись повністю в українське, у нас є дизайнерські прикраси, аромати, у нас є все своє. Наші кутюр’є мають свій погляд, характер і можуть задовольнити найвибагливішого клієнта».

Олена Лабарткава-Верді
Олена Лабарткава-Верді
Олена Лабарткава-Верді
Олена Лабарткава-Верді

Партнерами заходу виступили :

APT 13 CONCEPT STORE,

ЖАН NICHE CONCEPT STORE,

КЛИНИКА PR COSMETOLOGY,

MERRY SKIN COSMETOLOGY CENTER,

САЛОН КРАСИ LE MORAL.

Частина зібраних під час заходу коштів на підтримку притулку для тварин «Patron».

Фото: Стефанія Амамджян

Коментарии

Последние

Найактуальніші новини та аналітичні матеріали, ексклюзивні інтерв'ю з елітою України та світу, аналіз політичних, економічних та суспільних процесів в країні та за кордоном.

Ми на мапі

Контакти

01011, м. Київ, вул. Рибальська, 2

Телефон: +38-093-928-22-37

Copyright © 2020. ELITEXPERT GROUP

To Top