Mercedes-Benz презентував друге покоління AMG GT. Незважаючи на те, що зовні друге покоління моделі майже не відрізняється від першого, технічно Mercedes-Benz вдалося створити абсолютно новий автомобіль.
AMG GT пропонуватиметься з 4,0-літровим двигуном V8 з подвійним турбонаддувом у двох варіантах.
На старті продажів купе буде доступно у двох модифікаціях – GT 63 та GT 55. Перша має потужність 577 к.с. (800 Hм) і дозволяє розганятися до 100 км/год за 3,2 секунди. У другий двигун розвиває 476 к.с. (700 Hм), на розгін до першої сотні машині потрібно 3,9 секунди. Найпотужніша версія здатна розганятися до 315 км/год.
Новий витвір підрозділ AMG був ретельно перероблений, щоб вперше зробити його справжнім конкурентом Porsche 911.
Кузов виготовлений з алюмінію, сталі, магнію та волокнистих композитів. Попередній AMG GT був заснований на деталях SLS, що ускладнювало його компонування, але в новій конструкції AMG вдалося збільшити жорсткість, знизити масу та створити більше внутрішнього простору.
Автомобіль оснастили новою активною аеродинамічною системою AIRPANEL. Вона складається з двох частин: нижній повітрозабірник складається з вертикальних жалюзі, а верхній — горизонтальних. Нижня секція відкривається при досягненні певних компонентів високих температур, а верхня активується на швидкості вище 180 км/год.
Під автомобілем захований ще один активний аеродинамічний елемент із вуглецевого волокна. Залежно від режиму руху він виконує різні дії, але на швидкості вище 80км/ч автоматично опускається. Це дозволяє автомобілю краще тримати траєкторію.
Пішла у минуле гідротрансформаторна трансмісія, успадкована від архітектури SLS. Замість неї встановлена трансмісія AMG SPEEDSHIFT MCT 9G з муфтою мокрого відбору потужності, що дозволило знизити масу та покращити реакцію на натискання педалі газу, особливо при розгоні та зміні навантаження.
Коробка передач працює в парі з повним приводом AMG Performance 4MATIC+, який може передавати до 50% потужності двигуна на передню вісь через електромеханічну муфту. В AMG стверджують, що розподіл потужності постійно змінюється для досягнення максимальної керованості залежно від дій водія та сценарію руху.
Автомобіль повинен бути більш комфортним, але водночас жорсткішим, коли це необхідно. Режими руху включають «Ковзання», «Комфорт», «Спорт», «Спорт+», «Гонка» та «Індивідуальний».
Новинка розділила платформу з родстером SL, отримала другий ряд сидінь із двома посадковими місцями для пасажирів зростом до 150 см.
Щоб завжди бути в курсі найважливішого, читайте нас у Telegram