Mercedes-Benz презентував друге покоління AMG GT. Незважаючи на те, що зовні друге покоління моделі майже не відрізняється від першого, технічно Mercedes-Benz вдалося створити абсолютно новий автомобіль.
AMG GT пропонуватиметься з 4,0-літровим двигуном V8 з подвійним турбонаддувом у двох варіантах.
На старті продажів купе буде доступно у двох модифікаціях – GT 63 та GT 55. Перша має потужність 577 к.с. (800 Hм) і дозволяє розганятися до 100 км/год за 3,2 секунди. У другий двигун розвиває 476 к.с. (700 Hм), на розгін до першої сотні машині потрібно 3,9 секунди. Найпотужніша версія здатна розганятися до 315 км/год.
![](https://elitexpert.ua/wp-content/uploads/2023/08/7b6ef909b1253434aa9c1e0192b75dfab1a25341-1024x577.jpg)
Новий витвір підрозділ AMG був ретельно перероблений, щоб вперше зробити його справжнім конкурентом Porsche 911.
Кузов виготовлений з алюмінію, сталі, магнію та волокнистих композитів. Попередній AMG GT був заснований на деталях SLS, що ускладнювало його компонування, але в новій конструкції AMG вдалося збільшити жорсткість, знизити масу та створити більше внутрішнього простору.
Автомобіль оснастили новою активною аеродинамічною системою AIRPANEL. Вона складається з двох частин: нижній повітрозабірник складається з вертикальних жалюзі, а верхній — горизонтальних. Нижня секція відкривається при досягненні певних компонентів високих температур, а верхня активується на швидкості вище 180 км/год.
Під автомобілем захований ще один активний аеродинамічний елемент із вуглецевого волокна. Залежно від режиму руху він виконує різні дії, але на швидкості вище 80км/ч автоматично опускається. Це дозволяє автомобілю краще тримати траєкторію.
![](https://elitexpert.ua/wp-content/uploads/2023/08/400-8-1.jpeg)
Пішла у минуле гідротрансформаторна трансмісія, успадкована від архітектури SLS. Замість неї встановлена трансмісія AMG SPEEDSHIFT MCT 9G з муфтою мокрого відбору потужності, що дозволило знизити масу та покращити реакцію на натискання педалі газу, особливо при розгоні та зміні навантаження.
![](https://elitexpert.ua/wp-content/uploads/2023/08/400-1.jpeg)
Коробка передач працює в парі з повним приводом AMG Performance 4MATIC+, який може передавати до 50% потужності двигуна на передню вісь через електромеханічну муфту. В AMG стверджують, що розподіл потужності постійно змінюється для досягнення максимальної керованості залежно від дій водія та сценарію руху.
![](https://elitexpert.ua/wp-content/uploads/2023/08/400-11.jpeg)
Автомобіль повинен бути більш комфортним, але водночас жорсткішим, коли це необхідно. Режими руху включають «Ковзання», «Комфорт», «Спорт», «Спорт+», «Гонка» та «Індивідуальний».
![](https://elitexpert.ua/wp-content/uploads/2023/08/400-12.jpeg)
Новинка розділила платформу з родстером SL, отримала другий ряд сидінь із двома посадковими місцями для пасажирів зростом до 150 см.
![](https://elitexpert.ua/wp-content/uploads/2023/08/400-13.jpeg)
![](https://elitexpert.ua/wp-content/uploads/2023/08/400-9.jpeg)
Щоб завжди бути в курсі найважливішого, читайте нас у Telegram
![](https://elitexpert.media/wp-content/uploads/2020/08/ELIT-EXPERT-en_300.png)