ЖКГ

Жителів елітного ЖК «Зелений мис» під Одесою затопило фекаліями

Жителів дорогого Крижанівського комплексу «Зелений мис» сьогодні чекав, в прямому сенсі слова, фекальний ранок. Причина — обвалений каналізаційний колектор.

Справа в тому, що близько 11 ранку люди виявили, що їхні дорогі домівки, які коштують, навіть сьогодні, під час війни, по двісті та більше тисяч доларів, затоплені каналізаційними стоками.

Брудна вода та фекалії заповнили деякі цокольні поверхи більш ніж на метр.

Побутова техніка та речі буквально плавали в цьому. В будинках, на вулиці — скрізь стояв жахливий нудотний запах.

Усвідомивши всю марність своїх спроб самостійно впоратися з ситуацією, жителі почали бити на сполох — телефонувати в управляючу компанію, водоканал, ДСНС. Однак ніхто не міг допомогти їм зупинити потоп.

Журналістів викликали на місце аварії, через чотири години — в обід.

Перше, що кинулося нам в очі — люди, чоловіки та жінки, які намагаються самостійно налаштувати насоси, щоб відкачати смердючу воду.

І жодних комунальних служб поруч…

Елементарно, навіть воду управляюча компанія «Зеленого миса» перекрила тільки через кілька годин після аварії.

Жителі кажуть про керівництво ЖК: «вони бігали тут, кудись дзвонили…». Питання: куди?

«Інфокс» дізнався про аварію від мешканців, які подзвонили в кол-центр о 11:52, відправив машину, провів обстеження та виявив, що обвалений колектор йому не належить. А, значить, ремонтувати його — ось так просто, працівники водоканалу не можуть.

Керівництво Крижанівського КП «Надія», яке обслуговує ОТГ, дізналося про аварію від нас, журналістів, близько 16.00… і також відправило спеціалістів. Вони виїхали на місце і також визначили, що колектор не їхній.

Близько 17:00 елітний поселок все ще заливало каналізаційною жижею.

А представники управляючої компанії за весь день так і не вирішили питання.

Аварійний колектор виявився безхазяйним — ніхто за всі роки існування «Зеленого миса» не потрудився його перевірити, взяти на баланс або передати «Інфоксу». Усім було вигідно — його просто забути.

При цьому, мешканці щомісяця сумлінно — за підвищеним, будівельним, до речі, тарифом, платили управляючій компанії за комунальні послуги, обслуговування прибудинкових мереж і території.

Лариса Каменовська, заступник голови обслуговуючого кооперативу ЖКГ «Зелений мис» та завідувачка комунальним сектором, пообіцяла нам, що питання вони вирішать, правда не уточнила, коли і як саме.

Підняли всі служби міста та ОТГ — самі мешканці, обірвали всі телефони.

В підсумку, компанія «Інфокс», спільно з міською владою, зараз думає, як допомогти мешканцям у ремонті нічийної труби.

За попередньою інформацією, роботи можуть початися завтра. Скільки вони триватимуть — теж поки невідомо.

Про компенсацію матеріального збитку з людьми взагалі ніхто поки не веде розмови.

Виходить, що збирати з мешканців гроші хочуть сьогодні всі, а коли щось трапляється, люди залишаються наодинці зі своїм горем. А управдоми тільки розводять руками…

Коментарии

Последние

Найактуальніші новини та аналітичні матеріали, ексклюзивні інтерв'ю з елітою України та світу, аналіз політичних, економічних та суспільних процесів в країні та за кордоном.

Ми на мапі

Контакти

01011, м. Київ, вул. Рибальська, 2

Телефон: +38-093-928-22-37

Copyright © 2020. ELITEXPERT GROUP

To Top