Експертний клуб

Дорослі ігри: коуч Людмила Балагура про трансформацію кар’єри та шлях до особистого успіху

Людмила Балагура

Агентство «ElitExpert» поговорило з Людмилою Балагурою, засновницею «Лабораторії Успіху», сертифікованим бізнес-тренером IPS, коучем IPS, консультантом, бізнес-наставником, ментором, ігровим практиком та організатором бізнес- та розважальних заходів.

Вона поділилася з нами своїм підходом до бізнес-тренерства та коучингу, мотивацією створення унікальних проектів та ведення ігор, які змінюють мислення людей.

— Розкажіть трохи про себе та свій шлях. Як ви прийшли до бізнес-тренерства та коучингу?

— Коли мені виповнилось 50 років, я зазнала поштовху, який перевернув мої уявлення про життя. Якось я проходила повз свій будинок і побачила на лавці жінок незрозумілого віку: чи то 55, чи то 70 років. Вони виглядали недоглянутими і явно не раділи життю. Тоді мене жахнула думка, що таке майбутнє може чекати і на мене.

На той момент я вже десять років працювала керівником відділу продажів. Хороша зарплата, все чудово, але я розуміла, що незабаром мені можуть сказати: «Молодець, дякую, але дай дорогу молодим». І я вирішила, що настав час щось міняти. Зрозуміла, що незважаючи на те, що я добрий «продажник», мені ще до душі викладання, адже я маю педагогічну освіту, я вмію навчати. І тоді я подумала, що бізнес-тренерство – це саме те, чим я могла б зайнятися.

— І як ви розпочали цей новий шлях?

– Почала шукати, де можна вчитися. Я познайомилася з Іцхаком Пінтосевичем, пройшла у нього декілька майстер-класів та курсів. Потім дізналася про коучінг і почала вчитися цьому мистецтву. 2014 року мені дуже пощастило — я потрапила на семінар Брайана Трейсі в Одесі, де він виступав у рамках програми МВА. Того ж року я закінчила Академію підприємця.

Тоді ж я зрозуміла, що якщо хочу у своєму житті щось змінювати, важливо, насамперед, змінити мислення найманого співробітника на мислення підприємця.

У 2014 році я інвестувала велику суму у свій розвиток, але продовжувала працювати. Два з половиною роки спала по чотири-п’ять годин, але не здавалася. І тепер я говорю своїм студентам: «Ніколи не кидайте роботу на початку свого шляху, тому що вона дає можливість інвестувати в себе».

— Це вражає. А як з’явилися ваші проекти та ігри?

— Я створила бізнес-клуб «Лабораторія успіху», де раз на місяць проводила івенти з партнерами, спікерами та запрошеними гостями. Провела більше 20 заходів за два роки. При цьому, я організовувала все сама, без команди. Це дозволило набити руку і завести багато корисних знайомств. Я познайомилась за короткий термін зі стількома людьми, скільки, мабуть, інші не мають в знайомих за все життя. Потім в моє життя увірвалися трансформаційні ігри. Спочатку я ходила на них як клієнт, адже вони справді працюють, допомагаючи людям трансформуватися. Іноді одна трансформаційна гра може замінити навіть візит до психолога. 

Зараз я сама проводжу декілька ігор, наприклад, психологічний «GPS-навігатор», який допомагає в реалізації цілей і подоланні перешкод, практикум «Продавай легко», спрямований на розвиток навичок продажу та інші.

– Що вас мотивує?

– Коли я стала бізнес-тренером, то зрозуміла, що можу дати людям більше. В ігровій формі інформація сягає не тільки дітей, а й дорослих. Гра знімає соціальні затискачі. Люди вчяться проявлятися, у процесі гри виникає азарт, який перебиває думку «Мені страшно, боюся».

А щодо івентів, то, як я вже згадувала, спочатку я була трудоголічкою, мало спала, багато вчилася, багато працювала – і навіть здоров’я дало збій у якийсь період. І тоді я зрозуміла: стоп, так не можна. І вирішила, що хочу створити проект «День любові до себе». Спочатку робила це тільки для себе, але виявилося, що людей, які потребують такого «Дня», дуже багато.

Також я організувала проект «Подорож із змістом», де люди діляться емоціями після подорожей, надихаючи інших.

— Я знаю, що ви також ведете тренінги на тему особистісного зростання та просування особистого бренду.

– О, це мій особистий досвід. Працюючи підприємцем, я зрозуміла, що можна бути успішною але непоміченою, а можна будувати бізнес на основі розвитку особистого бренду. Це значно покращує впізнаваність – і впливає на фінансову складову. Наприклад, той самий товар може коштувати по-різному, якщо за ним стоїть відомий бренд.

— Ваша цільова аудиторія переважно жінки. Чому?

— Чоловіча та жіноча психологія дуже різні для спільного навчання. У моєму розумінні, неможливо провести якісно той самий тренінг і для чоловіків, і жінок одночасно. З чоловіками треба говорити однією мовою, з жінками — іншою. Чоловікам та жінкам потрібні різні підходи та приклади. Я сфокусувалася на жіночій темі та не пошкодувала. Наводжу на тренінгах приклади із власного життя. Багато тренерів дають теорію, але коли вона не підтверджена особистим досвідом, вона не сприймається.

Людмила Балагура

— Ви продовжуєте навчатись і зараз. Які останні напрямки виявилися для вас найважливішими?

— Я досі прагну нових знань. Нещодавно освоїла «кармічний менеджмент» та «щоденник усвідомленості». Ці курси допомагають мені виходити на нові рівні. Для того, хто несе знання у маси, це дуже важливо – треба завжди розвиватися, щоб не застрягти на застарілих ідеях.

– У вашому підході до тренінгів є щось унікальне. Які інструменти ви використовуєте?

— Мої головні інструменти – це посмішка, харизма та ораторська майстерність. Хоча я й не навчалася цього спеціально, досвід занять у хорі та читання правильних книг зіграли свою роль. На початку мого шляху, коли я тільки-но організувала бізнес-клуб, я була і ведучою, і організатором, і це дало мені чудовий досвід. Завжди потрібно розвивати себе у тих напрямках, де ти сильний.

Розмовляла Олена Овчиннікова

Щоб завжди бути в курсі найважливішого, читайте нас у Telegram

Коментарии

Последние

Найактуальніші новини та аналітичні матеріали, ексклюзивні інтерв'ю з елітою України та світу, аналіз політичних, економічних та суспільних процесів в країні та за кордоном.

Ми на мапі

Контакти

01011, м. Київ, вул. Рибальська, 2

Телефон: +38-093-928-22-37

Copyright © 2020. ELITEXPERT GROUP

To Top