Міністерство цифрової трансформації надало операторам інструменти для боротьби зі спам-викликами та навʼязливою рекламою. Про це у своєму Telegram-каналі повідомив очільник відомства Михайло Федоров.
«Оператори блокуватимуть спам, рекламу та потенційно шахрайські дзвінки. Ці зміни вводитимуть поступово, щоб дати час операторам на технічні доопрацювання», — зазначив Федоров.
За його словами, бізнес має укласти договір з оператором і зареєструвати номери, з яких може телефонувати. Якщо ні — виклики із цих номерів можуть бути заблоковані автоматично. Уже скоро оператор зможе блокувати номер за зверненням користувача в разі спам-дзвінка.
Також змінюються інші важливі правила:
Зазначається, що в особистому кабінеті користувача людина зможе не лише переглянути всі свої витрати, а й вимкнути контент-послуги самостійно, без запиту до оператора.
«Відтепер швидкість інтернету має бути прописана в угоді. Якщо оператор обіцяє 100 Мбіт/с, а ви отримуєте 40 — це вже порушення договору. І якщо реальна швидкість нижча — можете подати скаргу до НКЕК або звернутися до суду», — додав Федоров.
Крім того, очікується підтримка для українців у зоні бойових дій. Користувачі не втратять зв’язку через несплату послуг, а їхні SIM-картки не блокуватимуть за несплату. До того ж під час першого входу в мережу надається безоплатний пакет зв’язку.
