Telegram
Новини

Компанії з Південної Кореї готуються відновити бізнес в Росії

корея

Великі південнокорейські компанії готуються до можливого повернення на російський ринок, пише The Korea Times.

Зазначається, що Hyundai, Samsung і LG прискорюють підготовку до відновлення бізнесу на тлі перемовин про припинення вогню між Росією та Україною.

У разі повноцінного перемир’я та скасування санкцій, південнокорейські компанії можуть повернутись до роботи в Росії. Для корейських бізнесів ринок із понад 140 мільйонами споживачів залишається стратегічно важливим — як для збуту, так і як місток між Центральною Азією та Європою. У 2021 році товарообіг між Південною Кореєю та Росією досяг 29,9 млрд дол.

Окремі компанії вже почали діяти. LG Electronics частково запустила завод у Москві, який був зупинений на початку повномасштабної війни. Поки що там використовують залишки матеріалів для виготовлення техніки.

«Цей крок спрямований на запобігання погіршенню стану виробничих потужностей, які простоювали з початку війни», — пояснили в компанії.

HD Hyundai Electric планує взяти участь у найбільшій російській виставці електротехніки «Електро 2025», яка відбудеться у квітні. Це може свідчити про зацікавленість компанії у відновленні проєктів, пов’язаних із відбудовою енергетичної інфраструктури.

Hyundai Motor Group поки не ухвалила рішення щодо повернення на ринок, але вивчає ситуацію. У 2023 році компанія продала свій завод у Санкт-Петербурзі з правом викупу протягом двох років. Дочірні компанії Hyundai — Kia, Hyundai Mobis та Hyundai Steel — останнім часом розмістили вакансії в Росії.

«Жодного рішення ще не прийнято, і компанія уважно стежить за розвитком ситуації», — повідомив представник Hyundai.

Samsung Electronics, яка ще у 2022 році зупинила свій завод у Калузі, теж аналізує можливість повернення. Поки що компанія підтримувала свою присутність на російському ринку коштом паралельного імпорту. Водночас у січні-лютому цього року Samsung збільшила маркетингові витрати в Росії на 30%.

Однак навіть якщо корейські компанії повернуться, конкуренція буде значно жорсткішою. Під час війни китайські виробники значно наростили свою присутність. За даними StatCounter, на лютий 2025 року частка Samsung в сегменті електроніки в Росії становила 17,31%, тоді як Xiaomi — 20,93%, а Apple — 29,21%. На ринку авто китайські бренди вже займають 62%.

Дякуємо, що ви з нами! Монобанка для підтримки редакції ЕlitЕxpert.

Коментарии

Последние

Найактуальніші новини та аналітичні матеріали, ексклюзивні інтерв'ю з елітою України та світу, аналіз політичних, економічних та суспільних процесів в країні та за кордоном.

Ми на мапі

Контакти

01011, м. Київ, вул. Рибальська, 2

Телефон: +38-093-928-22-37

Copyright © 2020. ELITEXPERT GROUP

To Top